Правила поведінки під час уроку

1. Учні зобов’язані приходити до ліцею за 10-15 хвилин до початку занять.

2. Заборонено перебувати в класі у верхньому одязі. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті ліцею.

3. Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

4. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших учнів від уроку.

5. Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.

6. Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.

7. Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь- яких заперечень.

8. Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів

9. Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.

10.Забороняється користуватися мобільним телефоном під час проведення уроків.


Правила поведінки під час перерви

1. Під час перерви здобувач освіти зобов’язаний прибирати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.

2. Під час перерви забороняється:

- бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, непристосованих для ігор.

- штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях не пристосованих до цього;

- сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з'ясовувати стосунки, битися.

- штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.

3. Час перерви – особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.

4. Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по ліцею, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, кухня, фізична і хімічна лабораторії, майстерня, спортзал).

5. В ліцеї категорично забороняється тютюнопаління.

6. Категорично заборонено самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна.

7. На перервах учні можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, адміністрації ліцею за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.


Поведінка здобувачів освіти в їдальні

1. Під час сніданку, обіду в їдальні належить дотримуватися добросусідських взаємин і поводитися пристойно.

2. Учні приходять в їдальню після закінчення уроку у визначений час.

3. Розмовляти під час сніданку або обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.

4. Учні прибирають посуд після прийому їжі.

5. Учні дбайливо ставляться до майна їдальні.

6. Учні мають право взяти в їдальню принесений з дому сніданок.

7. Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

8. В їдальні ліцею учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.


Рекомендації до зовнішнього вигляду учнів

1. До закладу освіти учні повинні приходити в охайному одязі, що відповідає вимогам ліцею.

2. Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.

3. Рекомендується не використовувати косметику і не носити прикраси на заняття.

4. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.

5. Знаходитися в ліцеї у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.

6. На уроках трудового навчання учні повинні мати робочу форму.

7. На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.


Правила поведінки здобувачів освіти під час екскурсії

1. Під час слідування до місця перебування та назад дотримуватися правил дорожнього руху, не виходити на проїжджу частину.

2. Без дозволу керівника групи не залишати місця перебування.

3. У разі поганого самопочуття негайно повідомити керівника групи.

4. Дотримуватися правил пристойної поведінки та виконувати розпорядження керівника групи.

5. Дотримуватися правил протипожежної безпеки під час розведення вогнища.

6. Не торкатися незнайомих предметів, які можуть бути вибухонебезпечними.

7. Паління, вживання алкогольних напоїв та купання в річці суворо заборонені.


Права та обов'язки здобувачів освіти
Здобувачі освіти мають право:

На вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

- на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально- технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

- на доступ до інформації з усіх галузей знань;

- брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо,брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

- брати участь у обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;

- брати участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

- на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

- на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

- на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні.

Здобувачі освіти зобов’язані:

- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

- дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

- бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

-дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

- дотримуватися правил особистої гігієни;-піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;

- дотримуватися чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;

- діяти на благо навчального закладу, піклуватися про честь і авторитет установи; -дотримуватися правил співдружності (набувати вміння та навички ненасильницької поведінки,виховувати в собі стійке переконання неприпустимості булінгу (цькування) в міжособистісних стосунках, поважати права людини, розвивати навички толерантної поведінки, дотримуватися принципів співробітництва та взаємоповаги);

- займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.

Кiлькiсть переглядiв: 0