Проект «Збережемо ліс»

Підготували:

Бондаренко Ю.

Урбатіс О.

учені 5-А класу

Керівник проекту:

Федосова В.В.

Мета проекту: підвищення екологічної свідомості у дітей, батьків, працівників освітньої галузі та громади шляхом організації цікавої екологічної роботи; формування екологічної культури учнів через трудовий, духовно – етичний розвиток особистості та спільну діяльність учнів, батьків, педагогічного колективу, жителів мікрорайону;

Основні завдання:

- виховувати екологічну культуру та екологічну свідомість школярів;

- сприяти етичному, естетичному і трудовому вихованню школярів;

- створити умови для творчого, інтелектуального, духовного, фізичного розвитку дітей у вільний від навчання час;

- залучати дітей до пошуку механізмів вирішення актуальних проблем місцевого співтовариства через розробку і реалізацію екологічних акцій та проектів;

- формувати в учнів відчуття особистої відповідальності за стан довкілля.

Актуальність проекту: Навчити людину думати не лише про себе, але й про навколишній світ нелегко. Охорона і захист природи дозволяє учням осягнути свою значущість, дорослість, відчути свою здатність робити важливі, корисні справи, реально бачити результати своєї діяльності, приносити радість оточуючим, створювати прекрасне.

Учасники проекту: учні 3-6 класів, вчителі ХСШ № 29, батьки, члени шкільної організації самоврядування.

Тип проекту: екологічно-творчий, середньотривалий

Ресурси проекту: бажання, люди, інформація, мотивація до дії.

Етапи роботи над проектом:

І етап – підготовчий Проблемне питання Навіщо і як потрібно зберігати природу рідного лісу?

ІІ етап - пошуково –дослідницький

- з'ясування первинних знань: «Навіщо потрібно охороняти ліси?»:

- формування груп для проведення досліджень Перша група: «Біологи» Друга група: «Творча»

- обговорення плану індивідуально та в групах;

- самостійна робота в групах, обговорення завдання кожного в групі;

- використання науково – популярною літератури, Інтернету;

- проведення опитування;

- вибіркове дослідження;

- висновки.

ІІІ етап - виконання проекту:

- самостійна робота над проектом груп, його оформлення :

- участь в колективному аналізі проекту і самооцінці;

- підготовка до захисту проекту.

ІVетап – захист проекту:

усна презентація результатів роботи творчих груп

Очікувані результати:

- підвищення рівня зацікавленості в захисті і збереженні природного середовища;

- розвиток організаторських здібностей учнів;

- підвищення екологічної культури учнів;

- створення сприятливих умов для збереження і зміцнення здоров'я всіх учасників освітнього процесу;

- залучення уваги населення мікрорайону до проблем озеленення і благоустрою території, збереження екологічної безпеки за місцем проживання;

- пропаганда екологічної культури.

Кiлькiсть переглядiв: 0