Проект «Збережемо ліс»
Підготували:
Бондаренко Ю.
Урбатіс О.
учені 5-А класу
Керівник проекту:
Федосова В.В.
Мета проекту: підвищення екологічної свідомості у дітей, батьків, працівників освітньої галузі та громади шляхом організації цікавої екологічної роботи; формування екологічної культури учнів через трудовий, духовно – етичний розвиток особистості та спільну діяльність учнів, батьків, педагогічного колективу, жителів мікрорайону;
Основні завдання:
- виховувати екологічну культуру та екологічну свідомість школярів;
- сприяти етичному, естетичному і трудовому вихованню школярів;
- створити умови для творчого, інтелектуального, духовного, фізичного розвитку дітей у вільний від навчання час;
- залучати дітей до пошуку механізмів вирішення актуальних проблем місцевого співтовариства через розробку і реалізацію екологічних акцій та проектів;
- формувати в учнів відчуття особистої відповідальності за стан довкілля.
Актуальність проекту: Навчити людину думати не лише про себе, але й про навколишній світ нелегко. Охорона і захист природи дозволяє учням осягнути свою значущість, дорослість, відчути свою здатність робити важливі, корисні справи, реально бачити результати своєї діяльності, приносити радість оточуючим, створювати прекрасне.
Учасники проекту: учні 3-6 класів, вчителі ХСШ № 29, батьки, члени шкільної організації самоврядування.
Тип проекту: екологічно-творчий, середньотривалий
Ресурси проекту: бажання, люди, інформація, мотивація до дії.
Етапи роботи над проектом:
І етап – підготовчий Проблемне питання Навіщо і як потрібно зберігати природу рідного лісу?
ІІ етап - пошуково –дослідницький
- з'ясування первинних знань: «Навіщо потрібно охороняти ліси?»:
- формування груп для проведення досліджень Перша група: «Біологи» Друга група: «Творча»
- обговорення плану індивідуально та в групах;
- самостійна робота в групах, обговорення завдання кожного в групі;
- використання науково – популярною літератури, Інтернету;
- проведення опитування;
- вибіркове дослідження;
- висновки.
ІІІ етап - виконання проекту:
- самостійна робота над проектом груп, його оформлення :
- участь в колективному аналізі проекту і самооцінці;
- підготовка до захисту проекту.
ІVетап – захист проекту:
усна презентація результатів роботи творчих груп
Очікувані результати:
- підвищення рівня зацікавленості в захисті і збереженні природного середовища;
- розвиток організаторських здібностей учнів;
- підвищення екологічної культури учнів;
- створення сприятливих умов для збереження і зміцнення здоров'я всіх учасників освітнього процесу;
- залучення уваги населення мікрорайону до проблем озеленення і благоустрою території, збереження екологічної безпеки за місцем проживання;
- пропаганда екологічної культури.