Проект «Рука допомоги»

Мета проекту:

- ознайомити учнів із традиціями доброчинності як історичними та духовними надбаннями українського народу, його національною спадщиною;

- формувати в учнів ціннісні (гуманістичні, громадські і духовні) орієнтири.

- популяризувати благодійність як практичне втілення духовних надбань людини, національні та загальнолюдські цінності.

- надати конкретну допомогу дітям – сиротам, дитячим будинкам, адреснп допомога онкохворій дитині, учням та військовослужбовцям із зони АТО, притулку для тварин

Етапи роботи над проектом

І. Підготовчий:

1) визначення мети та завдань проекту;
2) розробка і формулювання підтем.

II. Планування роботи над проектом (пропонуються джерела і способи одержання інформації).

III. Пошук, накопичення, систематизація і опрацювання джерел.

IV. Реалізація проекту (позакласні заходи, творчі конкурси, доброчинна діяльність).

V. Оформлення результатів (доповіді, творчі роботи, презентація).

VI. Звіт про роботу.

VII. Підведення підсумків роботи.

Очікувані результати:

§ розвиток життєвих компетенцій учнів;
§ набуття навичок дослідників;
§ розвиток почуття милосердя, доброти;
§ розвиток умінь працювати в команді;
§ удосконалення вмінь презентувати результати досліджень;
§ формування активної життєвої позиції.

Виконавці проекту:

учні 1-11 класів ХСШ № 29

Стислий опис макропроекту «Рука допомоги»

Складається з проектів, які мають тематичну спрямованість: соціальну, екологічну, культурологічну,правову, профорієнтаційну. Дана проектна діяльність стимулює інтереси учнів не лише до нових знань, а й до розв’язання цілої низки проблем, застосування їх у конкретній діяльності та досягнення кінцевої мети. Адже учні працювали над актуальними проблемами сьогодення, які мають значення для конкретної дитини, закладу (дитячого будинку, школи – інтернату), навколишнього середовища.

Позитивний результат від реалізації макропроекту залежав від рівня зацікавленості кожного учня певною проблемою, об’єктом дослідження. Враховувалась і природна схильність учня до нового, малозрозумілого, що викликає нові ідеї , асоціації. Це сприяє гармонізації стосунків між дітьми і природою, сім’єю і громадськістю.

Хоч проекти і мали різну тематичну спрямованість , але кредом кожного було: популяризувати благодійність як практичне втілення духовних надбань людини, національних та загальнолюдських цінностей.

Реалізація проекту

Старт проекту 16 листопада 2014 року « Міжнародний день толерантності»

1. Соціологічне дослідження напередодні:

- хто на сьогодні , на вашу думку, потребує допомоги, підтримки ? (Діти, які проходять курс лікування, котрі живуть у дитячих будинках; чиї права порушуються дорослими; люди похилого віку, одинокі; інваліди; безпритульні тварини; свій варіант).

- чим ми, учні, можемо допомогти конкретно:

· дітям названих вище категорій;

· одиноким людям похилого віку;

· інвалідам;

· тваринам;

- кому ви самі особисто хотіли б допомогти ?

- кого ви вважаєте доброю людиною ?

Аналіз результатів анкетування лягає в основу аналітичної записки, яка буде висвітлена у стінгазеті в останній день тижня.

Робота з результатами опитування:

виділити 3-5 пріоритетних напрямів, вирішити шляхи допомоги у вирішенні проблем, зв’язатися з місцевими волонтерськими організаціями, відділами соціального забезпечення, благодійними фондами і провести переговори про співпрацю.

2. Підготовка до проведення днів творчості, духовності, дня благодійника, доброти.

Очікувані результати реалізації макропроекту:

· завдяки різній тематичній спрямованості і творчій діяльності учнів , популяризувати благодійність,залучити батьківську громаду.

· стимулювати інтерес до екологічної культури, бажання захищати тваринний і рослинний світ.

· правовий проект зумів забезпечить однолітків необхідною інформацією про захист від насильства ;

· виховання толерантного ставлення до різних соціальних категорій людей.

· створення сприятливі умови для залучення всіх учнів школи робити добро.

Реалізація пр0екту

Кiлькiсть переглядiв: 0