- ознайомити учнів із традиціями доброчинності як історичними та духовними надбаннями українського народу, його національною спадщиною;
- формувати в учнів ціннісні (гуманістичні, громадські і духовні) орієнтири.
- популяризувати благодійність як практичне втілення духовних надбань людини, національні та загальнолюдські цінності.
- надати конкретну допомогу дітям – сиротам, дитячим будинкам, адреснп допомога онкохворій дитині, учням та військовослужбовцям із зони АТО, притулку для тварин
Етапи роботи над проектом
І. Підготовчий:
1) визначення мети та завдань проекту;
2) розробка і формулювання підтем.
II. Планування роботи над проектом (пропонуються джерела і способи одержання інформації).
III. Пошук, накопичення, систематизація і опрацювання джерел.
IV. Реалізація проекту (позакласні заходи, творчі конкурси, доброчинна діяльність).
V. Оформлення результатів (доповіді, творчі роботи, презентація).
VI. Звіт про роботу.
VII. Підведення підсумків роботи.
Очікувані результати:
§ розвиток життєвих компетенцій учнів;
§ набуття навичок дослідників;
§ розвиток почуття милосердя, доброти;
§ розвиток умінь працювати в команді;
§ удосконалення вмінь презентувати результати досліджень;
§ формування активної життєвої позиції.
Виконавці проекту:
учні 1-11 класів ХСШ № 29
Стислий опис макропроекту «Рука допомоги»
Складається з проектів, які мають тематичну спрямованість: соціальну, екологічну, культурологічну,правову, профорієнтаційну. Дана проектна діяльність стимулює інтереси учнів не лише до нових знань, а й до розв’язання цілої низки проблем, застосування їх у конкретній діяльності та досягнення кінцевої мети. Адже учні працювали над актуальними проблемами сьогодення, які мають значення для конкретної дитини, закладу (дитячого будинку, школи – інтернату), навколишнього середовища.
Позитивний результат від реалізації макропроекту залежав від рівня зацікавленості кожного учня певною проблемою, об’єктом дослідження. Враховувалась і природна схильність учня до нового, малозрозумілого, що викликає нові ідеї , асоціації. Це сприяє гармонізації стосунків між дітьми і природою, сім’єю і громадськістю.
Хоч проекти і мали різну тематичну спрямованість , але кредом кожного було: популяризувати благодійність як практичне втілення духовних надбань людини, національних та загальнолюдських цінностей.
Реалізація проекту
Старт проекту 16 листопада 2014 року « Міжнародний день толерантності»
1. Соціологічне дослідження напередодні:
- хто на сьогодні , на вашу думку, потребує допомоги, підтримки ? (Діти, які проходять курс лікування, котрі живуть у дитячих будинках; чиї права порушуються дорослими; люди похилого віку, одинокі; інваліди; безпритульні тварини; свій варіант).
- чим ми, учні, можемо допомогти конкретно:
· дітям названих вище категорій;
· одиноким людям похилого віку;
· інвалідам;
· тваринам;
- кому ви самі особисто хотіли б допомогти ?
- кого ви вважаєте доброю людиною ?
Аналіз результатів анкетування лягає в основу аналітичної записки, яка буде висвітлена у стінгазеті в останній день тижня.
Робота з результатами опитування:
виділити 3-5 пріоритетних напрямів, вирішити шляхи допомоги у вирішенні проблем, зв’язатися з місцевими волонтерськими організаціями, відділами соціального забезпечення, благодійними фондами і провести переговори про співпрацю.
2. Підготовка до проведення днів творчості, духовності, дня благодійника, доброти.
Очікувані результати реалізації макропроекту:
· завдяки різній тематичній спрямованості і творчій діяльності учнів , популяризувати благодійність,залучити батьківську громаду.
· стимулювати інтерес до екологічної культури, бажання захищати тваринний і рослинний світ.
· правовий проект зумів забезпечить однолітків необхідною інформацією про захист від насильства ;
· виховання толерантного ставлення до різних соціальних категорій людей.
· створення сприятливі умови для залучення всіх учнів школи робити добро.