національно-історичний

- формування історичної свідомості, відновлення та вшанування національної пам’яті,
- розвиток знань про минуле українського народу як формування європейської цивілізації, розвиток ідеї української державності як консолідуючого чинника розвитку суспільства й нації в цілому

правовий

- виховання свідомого громадянина України,
- формування ініціативної, толерантної, здатної жити в умовах свободи, здатної приймати відповідальні рішення, робити самостійний життєвий вибір особистості;
- формування правової культури – прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів (Герба, Прапора, Гімну);
- знання й дотримання в поведінці Законів України.

морально-духовний

- оволодіння духовною культурою суспільства,
- прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві,
- опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення,
- наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.

військово-патріотичний

- вивчення героїчної історії українського народу, його духовної спадщини, культури, національних традицій, символів, звичаїв, вірувань та побуту українців;
- вивчення учнями основ державної незалежності та суверенітету, ролі і місця ЗС, значення військової служби та військового обов’язку;
- вивчення історії формування і будівництва ЗСУ, історичних та духовних джерел національної військової організації;
- пропаганда життя і діяльності видатних державних, військових та громадянських діячів;
- розвиток військово-шефської роботи, співпраця та надання допомоги ветеранам війни.

екологічний

- формування екологічної культури особистості,
- усвідомлення себе частиною природи,
- відчуття відповідальності за неї як за національне багатство, основу життя на землі,
залучення учнів до активної екологічної діяльності
Кiлькiсть переглядiв: 0