- ознайомити учнів із традиціями доброчинності як історичними та духовними надбаннями українського народу, його національною спадщиною;
- формувати в учнів ціннісні (гуманістичні, громадські і духовні) орієнтири.
- популяризувати благодійність як практичне втілення духовних надбань людини, національні та загальнолюдські цінності.
- надати конкретну допомогу дітям – сиротам, дитячим будинкам, адресна допомога онкохворій дитині, учням та військовослужбовцям із зони АТО, притулку для тварин
Виконавці проєкту:
учні 1-11 класів ХЛ № 29
Етапи роботи над проєктом
І. Підготовчий:
1) визначення мети та завдань проєкту;
2) розробка і формулювання підтем.
II. Планування роботи над проєктом (пропонуються джерела і способи одержання інформації).
III. Пошук, накопичення, систематизація і опрацювання джерел.
IV. Реалізація проєкту (позакласні заходи, творчі конкурси, доброчинна діяльність).
V. Оформлення результатів (доповіді, творчі роботи, презентація).
VI. Звіт про роботу.
VII. Підведення підсумків роботи.
Очікувані результати реалізації макропроєкту:
· завдяки різній тематичній спрямованості і творчій діяльності учнів , популяризувати благодійність,залучити батьківську громаду;
· стимулювати інтерес до екологічної культури, бажання захищати тваринний і рослинний світ;
· правовий проект зумів забезпечить однолітків необхідною інформацією про захист від насильства;
· виховання толерантного ставлення до різних соціальних категорій людей;
· створення сприятливі умови для залучення всіх учнів школи робити добро.