Мета проєкту:

- ознайомити учнів із традиціями доброчинності як історичними та духовними надбаннями українського народу, його національною спадщиною;

- формувати в учнів ціннісні (гуманістичні, громадські і духовні) орієнтири.

- популяризувати благодійність як практичне втілення духовних надбань людини, національні та загальнолюдські цінності.

- надати конкретну допомогу дітям – сиротам, дитячим будинкам, адресна допомога онкохворій дитині, учням та військовослужбовцям із зони АТО, притулку для тварин

Виконавці проєкту:

учні 1-11 класів ХЛ № 29

Етапи роботи над проєктом

І. Підготовчий:

1) визначення мети та завдань проєкту;

2) розробка і формулювання підтем.

II. Планування роботи над проєктом (пропонуються джерела і способи одержання інформації).

III. Пошук, накопичення, систематизація і опрацювання джерел.

IV. Реалізація проєкту (позакласні заходи, творчі конкурси, доброчинна діяльність).

V. Оформлення результатів (доповіді, творчі роботи, презентація).

VI. Звіт про роботу.

VII. Підведення підсумків роботи.

Очікувані результати реалізації макропроєкту:

· завдяки різній тематичній спрямованості і творчій діяльності учнів , популяризувати благодійність,залучити батьківську громаду;

· стимулювати інтерес до екологічної культури, бажання захищати тваринний і рослинний світ;

· правовий проект зумів забезпечить однолітків необхідною інформацією про захист від насильства;

· виховання толерантного ставлення до різних соціальних категорій людей;

· створення сприятливі умови для залучення всіх учнів школи робити добро.

Кiлькiсть переглядiв: 0