Нормативно-правова база:

Наказ МОН України від 06.08.2019 №1077 Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році"
Наказ МОНУ від 15.02.2018 №148"Про затвердження графіка проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів на 2019-2023 роки"
· Наказ МОНУ від 24.03.2014 №259"Про затвердження Правил проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук України"
· Наказ МОНМСУ від 26.03.2012 №360"Про затвердження Змін до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності"
· Наказ МОНМСУ від 22.09.2011 №1099"Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності"

Наказ ДНіО ХОДА від 03.10.2019 №245 "Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у Харківській області у 2019/2020 навчальному році"

Наказ УОА Шевченківського району від 06.09.2019 №177 "Про організацію роботи з обдарованою молоддю ЗЗСО району у 2019/2020 навчальному році"

Наказ від 30.09.2019 № 182-о"Про організацію та проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнськихучнівських олімпіад із навчальних предметів"

Календар проведення інтелектуальних учнівських конкурсів у 2019/2020 навчальному році

· Освітній проект "Наукові обрії Харківщини"

/Files/images/ситема.jpg

ЕТАПИ ПРОЦЕСУ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

  1. Спостереження.
  2. Виявлення психологічного стану дитини шляхом власної оцінки.
  3. Визначення коефіцієнта розумового розвиткуIQ.
  4. Визначення інтелектуального розвитку шляхом дослідження вербальних здібностей учня.
  5. визначення продуктів творчості школяра.
  6. Всебічний аналіз конкретних випадків.
  7. Використання системи запитань.

/Files/images/bez_nazvaniya.jpg

Поради Девіда Льюїса щодо розвитку обдарованої дитини

1. Відповідайте на запитання дитини якомога терпляче і чесно. серйозні запитання дитини сприймайте серйозно.

2. Створіть у квартирі місце-вітрину, де дитина може виставляти свої роботи. не сваріть дитину за безлад у кімнаті під час її творчої роботи.

3. Відведіть дитині кімнату чи куточок винятково для творчих занять.

4. Показуйте дитині, що ви любите її такою, якою вона є, а не за її досягнення.

5. Надавайте дитині можливість у виявленні турботи.

6. Допомагайте дитині будувати її плани та приймати рішення.

7. Показуйте дитині цікаві місця.

8. Допомагайте дитині нормально спілкуватися з дітьми, запрошуйте дітей до своєї оселі.

9. Ніколи не кажіть дитині, що вона гірша за інших дітей.

10. Ніколи не карайте дитину приниженням.

11. Купуйте дитині книжки за її інтересами.

12. Привчайте дитину самостійно мислити.

13. Регулярно читайте дитині чи разом з нею.

14. Пробуджуйте уяву та фантазію дитини.

15. Уважно ставтеся до потреб дитини.

16. Щодня знаходьте час, щоб побути з дитиною наодинці.

17. Дозволяйте дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.

18. Ніколи не сваріть дитину за невміння та помилки.

19. Хваліть дитину за навчальну ініціативу.

20. Учіть дитину вільно спілкуватися з дорослими.

21. У заняттях дитини знаходьте гідне похвали.

22. Спонукайте дитину вчитися вирішувати проблеми самостійно.

23. Допомагайте дитині бути особистістю.

24. Розвивайте в дитині позитивне сприйняття її здібностей.

25. Ніколи не відмахуйтесь від невдач дитини.

26. Заохочуйте в дитині максимальну незалежність від дорослих.

27. Довіряйте дитині, майте віру в її здоровий глузд.

Кiлькiсть переглядiв: 0