Методична тема

«Модернізація освітнього середовища як фактор підвищення мотивації здобувачів освіти для успішної самореалізації особистості в соціумі»


Методична робота була спрямована на вирішення наступних завдань:

  • якість проведення уроків під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану;
  • підвищення мотивації здобувачів освіти з метою покращення якості знань у період воєнного стану;
  • підвищення рівня профілактично - консультативної роботи учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особистісну зацікавленість учнів, батьків, педагогів;
  • забезпечення роботи науково-практичних семінарів із актуальних питань навчання та виховання учнів в умовах воєнного стану;
  • qсаморозвиток та самореалізація для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану

Педагогічний колектив школи працює над науково-методичною темою (проблемою): “Формування розвивального середовища для забезпечення доступності високої якості освіти та виховання соціально-адаптованої особистості в умовах спеціалізованої школи”
МЕТА:
  • підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів на основі диференціації та індивідуалізації освітнього процесу;
  • удосконалення системи учнівського самоврядування з метою виховання активної життєвої позиції;
  • залучення громадськості до вирішення завдань, що стоять перед школою.
Основні напрямки методичної роботи:
  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • покращення роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у освітній процес.
Організація методичної роботи:
  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діяльність творчих груп;
  • співпраця з ВНЗ;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи:
  • засідання методичних об’єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.


Структура методичної роботи

Шкільні методичні об'єднання
Завдання:
  • робота над науково ­ методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН.
Творчі, динамічні групи
  • динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради;
  • динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
  • динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.
Завдання:
  • вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
  • робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
  • підготовка та проведення нестандартних уроків;
  • вивчення питань наступності;
  • організація змістовного дозвілля школярів.
Передовий педагогічний досвід
Вивчення та впровадження через:
  • взаємовідвідування уроків;
  • організацію наставництва;
  • методичні семінари;
  • заняття школи педмайстерності.

Підсумки роботи над методичною темою
в 2022/2023 навчальному році

Кiлькiсть переглядiв: 0